Senior Manažer Centra služeb zákazníkům

  • Centrála
  • Smilova 315, 530 02  Pardubice-Zelené Předměstí, Česká republika

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost Allianz SE, úspěšně rozvíjející svoji činnost v České republice, hledá kandidáta nebo kandidátku na tuto pozici. Dejte nám o sobě vědět!

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost Allianz SE, úspěšně rozvíjející svoji činnost v České republice, hledá kandidáta nebo kandidátku na tuto pozici. Dejte nám o sobě vědět!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Vedení oddělení (více než 100 zaměstnanců) ve dvou lokalitách (Pardubice, Hradec Králové)
  • Zodpovědnost za zajištění telefonní a elektronické obsluhy klientů, obchodních zástupců a externích makléřů Allianz pojišťovny a penzijní společnosti
  • Přímé vedení 5ti team leaderů a specialisty provozu
  • Zodpovědnost za dodržení nastavených cílů a za výsledky
  • Rozvoj, delegování a motivace zaměstnanců
  • Správa rozpočtu oddělení
  • Většinu týdne (3-4 dny) přítomnost na kontaktních centrech v Pardubicích nebo Hradci Králové, 1-2 dny týdně služební cesty do Prahy
  • Účast na celofiremních projektech (implementace nového provozního systému pro obsluhu klientů, technologický rozvoj kontaktního centra atd.)
  • přímý reporting členovi představenstva

Co od Vás očekáváme?

  • Zkušenosti na obdobné pracovní pozici alespoň 3 roky
  • Schopnost realizovat kroky ke zlepšování zákaznické zkušenosti, efektivity provozu a výsledků jednotlivých týmů
  • Praxi z prostředí pojišťovnictví vítáme, ale není podmínkou
  • Komunikativní znalost angličtiny je u této pozice nutná (min. úroveň B2)
  • Sdílení firemních hodnot: Zaměření na zákazníka, Důvěra, Spolupráce a Podnikavost
  • Pokročila znalost MS Office, schopnost analyzovat výsledky a prezentovat je

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí největší pojišťovny na světě
  • Velký prostor pro seberealizaci a rozvoj
  • Možnost využívat znalost angličtiny v denní komunikaci s kolegy
  • Finanční ohodnocení odpovídající významu pozice s bonusovou výkonovou složkou
  • Místo výkonu Pardubice a Hradec Králové (služební cesty do Prahy)
  • Firemní benefity: služební vůz, notebook, telefon
  • 25 dovolené, 4 dny zdravotního volna, home-office, stravenky, nadstandardní lékařská péče, lekce angličtiny, příspěvek na vzdělávání, cafeterie, příspěvky na penzi, slevy na pojistné produkty atd. (přehled benefitů na http://allianz.jobs.cz/proc-s-nami/benefity)

Nástup:

Ihned/dohodou

Kontakt

Eva Koubíková

Ke Štvanici 656/3
186 00PrahaKarlín
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!