Konzultant linky Likvidace pojistných událostí

  • Centrála
  • Studenti a absolventi
  • U Koruny 1742/16, 500 02  Hradec Králové-Pražské Předměstí, Česká republika

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost světově největší pojišťovny Allianz SE, hledá kandidáta nebo kandidátku na pozici Konzultant linky oddělení Likvidace pojistných událostí.
V rámci rozšiřování Centra služeb zákazníkům hledáme nové kolegy a kolegyně do Hradce Králové. Pozice je příležitostí pro ty, kteří se chtějí rozvíjet v perspektivním oboru pojišťovnictví, jednání s klienty, v administraci požadavků a komunikačních dovednostech.

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost světově největší pojišťovny Allianz SE, hledá kandidáta nebo kandidátku na pozici Konzultant linky oddělení Likvidace pojistných událostí.
V rámci rozšiřování Centra služeb zákazníkům hledáme nové kolegy a kolegyně do Hradce Králové. Pozice je příležitostí pro ty, kteří se chtějí rozvíjet v perspektivním oboru pojišťovnictví, jednání s klienty, v administraci požadavků a komunikačních dovednostech.

Co je náplní práce této pozice:

  • Komunikování s klienty pojišťovny po telefonu a emailem
  • Vytváření záznamu hlášení pojistné události
  • Poskytování informací o probíhajícím procesu řešení pojistné události
  • Zpracovávání emailových požadavků klientů
  • Práce v interních SW
  • Zvyšování kvalifikace v oblasti pojistných produktů, osobního a profesního rozvoje

Co od Vás očekáváme:

  • Komunikativnost, pozitivní myšlení a otevřenost, empatie, orientace na zákazníka
  • Znalost angličtiny je vítána, využijete ji v komunikaci s klienty (není ale podmínkou)
  • Osobní zodpovědnost, ochota se dále vzdělávat
  • Znalost práce na PC
  • Praxe z prostředí zákaznických center nebo finančních služeb výhodou

Proč Allianz?

  • Stavíme na profesionalitě a talentu lidí.
  • Určujeme trendy pojistného trhu.
  • Naše práce je založená na našich firemních hodnotách: zaměření na zákazníka a trh (s cílem vše zjednodušit), podnikavosti (nebojíme se přijmout výzvu), důvěře (respektujeme se navzájem) a spolupráci (sdílíme nejlepší postupy a podporujeme se)
  • Podporujeme work-life balance (máme 5 týdnů dovolené, 4x sick day, kinodny, sportovní a kulturní aktivity), hýčkáme si zaměstnance množstvím firemních benefitů (od stravenek, slev na naše produkty, příspěvku na penzijní připojištění, celoročního cestovního pojištěním za 1 Kč, až po skvělou kávu na pracovištích), více o nás naleznete na našich kariérních stránkách

Nástup:

ihned, případně dohodou

Kontakt

Petra Fořstová

Ke Štvanici 6563
186 00PrahaKarlín
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!