Manažer podpory obchodu

  • Centrála
  • Ke Štvanici 656/3, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost Allianz SE, úspěšně rozvíjející svoji činnost v České republice, hledá kandidáta nebo kandidátku na uvedenou pozici.

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost Allianz SE, úspěšně rozvíjející svoji činnost v České republice, hledá kandidáta nebo kandidátku na uvedenou pozici.

Co u nás budete dělat?

  • Budete řídit obchod a správu portfolia kmene klientů cestovního pojištění Allianz a zaměstnaneckých nabídek pro firmy
  • Povedete tým 5 kolegů, který je složený z přímých obchodních zástupců (KAM) a ze specialistů back office
  • Budete budovat a rozvíjet vztahy s obchodními zástupci interní obchodní služby v regionech po celé ČR
  • Budete navrhovat a posléze plnit svěřené cíle a nastavíte také motivační schéma pro svůj tým
  • Zajistíte zpětnou vazbu odborným útvarům v rámci Allianz
  • Budete se osobně setkávat s významnými klienty a vyjednávat s nimi
  • Budete se podílet na definování obchodní strategie, produktu, procesu správy a rozvoje klientského portfolia

Co od Vás očekáváme?

  • Jste pozitivní, usměvavý člověk, který má chuť učit se novým věcem a je otevřený v komunikaci
  • Nechybí Vám týmový a obchodní duch a k úkolům přistupujete aktivně
  • Min. 2 roky jste manažerem v obchodu
  • Máte doma maturitní vysvědčení či vysokoškolský diplom
  • Praxe z prostředí pojišťovnictví je pro Vás výhodou, nikoliv podmínkou
  • Jste aktivní samostatná osobnost, umíte si stanovit si priority a doručovat výsledky, máte tah na branku
  • Zodpovědnost, trpělivost a systematičnost jsou Vašimi přednostmi
  • Vzniklé situace řešíte proaktivně a s nadhledem
  • Znáte dobře MS Office, jste schopná/ý analyzovat výsledky a prezentovat vlastní práci
  • Jste časově flexibilní, jste aktivním řidičem
  • Nebojíte se nově nastavit procesy a vyjednat toto nastavení s kolegy z ostatních oddělení

Co Vám můžeme nabídnout my jako Váš zaměstnavatel?

  • Kreativní a různorodou práci, při které dostanete možnost uplatnit své nápady a podněty
  • Svěží a energické pracovní prostředí
  • Každodenní kontakt s klienty, obchodníky a kolegy a to také z nejvyššího vedení, jehož budete sama/sám blízkým partnerem
  • Možnost navázat zajímavá obchodní partnerství, poznat řadu skvělých obchodníků a budovat si síť interpersonálních kontaktů
  • Podíl na chodu obchodu Allianz na trhu
  • Prostor pro osobní rozvoj a jeho podporu
  • Motivační finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna
  • Služební automobil
  • Hromadu dalších zaměstnaneckých výhod (slevy na pojištění, slevy na telefonování, vlastní kantýna, kurzy angličtiny… podívejte se ZDE)

Nástup:

Ihned - dohodou

Kontakt

Petra Kapitolová

Ke Štvanici 656/3
186 00PrahaKarlín
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!