Administrativní specialista regionálního ředitelství

  • Centrála
  • Praha-Karlín, Praha-Karlín

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost Allianz SE, úspěšně rozvíjející svoji činnost v České republice, hledá kandidáta nebo kandidátku na tuto pozici. Dejte nám o sobě vědět!

Allianz pojišťovna, a.s., dceřiná společnost Allianz SE, úspěšně rozvíjející svoji činnost v České republice, hledá kandidáta nebo kandidátku na tuto pozici. Dejte nám o sobě vědět!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Vedení pokladny ředitelství
  • Zpracování statistik a inventur ředitelství
  • Zajištění agendy inkasních bloků, jejich kontrola a evidence
  • Vystavování objednávek a schvalování faktur
  • Komunikace s klienty a pojišťovacími reprezentanty a řešení jejich požadavků

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání a uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel)
  • Zkušenost s vedením samostatné administrativní agendy, praxe bude pro Vás výhodou
  • Samostatnost, důslednost, pečlivost a spolehlivost

Co Vám nabízíme?

  • Samostatnou práci
  • Flexibilní začátek i konec pracovní doby
  • Firemní kulturu, která podporuje vzájemnou důvěru, spolupráci a otevřenou komunikaci
  • Moderní a pohodlné pracoviště na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dopravní dostupností
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna

Nástup:

15.6., dohodou

Kontakt

Petra Kapitolová

Ke Štvanici 656/3
186 00PrahaKarlín
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!