• Centrála
  • Studenti a absolventi
  • Královéhradecký kraj

Co je náplní práce?

  • Vyřizovat příchozí komunikaci s klienty pojišťovny po telefonu a přes e-mail
  • Řešit klientské dotazy, identifikovat potřeby našich zákazníků a být jim nápomocni v hledání nejlepších řešení
  • Pracovat s interními systémy, zpracovávat administrativu
  • Zvyšovat si úroveň znalostí v oblasti pojišťovnictví, vylepšovat komunikační dovednosti při jednání se zákazníkem
  • Ve zkušební době je třeba složit zkoušku odborné způsobilosti dle zákona o distribuci pojištění a zajištění – tzv. IDD.

Co od Vás očekáváme?

  • min. SŠ vzdělání (maturita)
  • Příjemnou pozitivní a komunikativní osobnost
  • Osobní zodpovědnost, týmový duch
  • Praxe z prostředí zákaznických center nebo finančních služeb je určitě výhodou, nikoliv podmínkou
  • Základní znalost práce na PC a psaní všemi deseti (nebo jinou vlastní rychlou metodou:-) )
  • Angličtina – není podmínkou, ale pro angličtináře využití u nás najdeme
  • Ochotu se dále vzdělávat

U nás získáte?

  • Zázemí celosvětově největší pojišťovny
  • Super kolektiv lidí
  • Atraktivní finanční ohodnocení – fixní mzda, bonusová složka
  • Spoustu firemních benefitů - 4x Sickday, cafeterie, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné volání, slevy na produkty, sportovní a společenské akce. Více se dozvíte zde: https://allianz.jobs.cz/proc-s-nami/benefity/
  • Místo výkonu práce: Home office (3 až 4 dny v měsíci porada v PCE budova klientského centra Allianz)

Nástup:

Dle domluvy.

Kontakt

Lucia Kočišová

Ke Štvanici 656/3
186 00Praha
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!