• Centrála
  • Ke Štvanici 656/3, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Co u nás budete dělat?

  • Organizace kalendáře přímého nadřízeného
  • Plánování, příprava a zápisy z pracovních schůzek
  • Příprava schůzek s obchodními partnery, zajištění občerstvení
  • Příprava statistik, prezentací a základních reportů
  • Administrativa služebních cest v rámci oddělení
  • Distribuce pošty (papírová korespondence, datové schránky)
  • Komunikace pokynů přímého nadřízeného jednotlivcům, oddělením napříč společností
  • Zodpovědnost za svěřené ad-hoc úkoly
  • Pozice reportuje na ředitele likvidace pojistných událostí

Co od Vás očekáváme?

  • Velmi dobrou znalost MS Office
  • Požadovaná úroveň vzdělání (min): středoškolské s maturitou
  • Obor vzdělání: preferujeme ekonomie, finance, či všeobecné vzdělání
  • Praxe na obdobní pozici není nutná
  • Pokročilá znalost anglického jazyka /využití především v písemné komunikaci/
  • Samostatnost, příjemné vystupování, věcná komunikace

Co Vám nabízíme?

  • Práci na poloviční pracovní úvazek
  • Příjemný kolektiv, v němž funguje spolupráce, pomoc a otevřenost
  • Flexibilní pracovní dobu s možností home office
  • 5 týdnů dovolené a 4 dny zdravotního volna navíc
  • Bohatý systém benefitů a výhod
  • Podporu work-life balance, zdravou firemní kulturu
  • Pracoviště v centru Prahy

Nástup:

1.6.2021

Kontakt

Lucia Kočišová

Ke Štvanici 656/3
186 00Praha
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!