• Centrála
  • Studenti a absolventi
  • Hradec Králové, Pardubice

Co je náplní práce?

  • Vyřizovat příchozí komunikaci s klienty pojišťovny po telefonu a přes e-mail
  • Řešit klientské dotazy, identifikovat potřeby našich zákazníků a být jim nápomocni v hledání nejlepších řešení
  • Pracovat s interními systémy, zpracovávat administrativu
  • Zvyšovat si úroveň znalostí v oblasti pojišťovnictví, vylepšovat komunikační dovednosti při jednání se zákazníkem

Co od Vás očekáváme?

  • min. SŠ vzdělání (maturita)
  • Příjemnou pozitivní a komunikativní osobnost
  • Osobní zodpovědnost, týmový duch
  • Praxe z prostředí zákaznických center nebo finančních služeb je určitě výhodou, nikoliv podmínkou
  • Základní znalost práce na PC a psaní všemi deseti (nebo jinou vlastní rychlou metodou:-) )
  • Angličtina – není podmínkou, ale pro angličtináře využití u nás najdeme
  • Ochotu se dále vzdělávat
  • Platnou zkoušku odborné způsobilosti (IDD) - není podmínkou

Co u nás získáte?

  • Zázemí celosvětově největší pojišťovny
  • Super kolektiv lidí
  • Možnost částečného home office po zaškolení
  • Atraktivní finanční ohodnocení – fixní mzda, bonusová složka
  • Spoustu firemních benefitů - 4x Sickday, cafeterie, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné volání, slevy na produkty, sportovní a společenské akce. Více se dozvíte zde: https://allianz.jobs.cz/proc-s-nami/benefity/

Termín možného nástupu

ihned, případně dohodou

Kontakt

Petra Fořstová

Ke Štvanici 6563
186 00PrahaKarlín
Česká republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Nastavení cookies