• Centrála
  • Ke Štvanici 656/3, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Co bude náplní Vaší práce?

  • Vedení týmu deseti referentů zpracovávajících požadavky zákazníků, obchodních partnerů a interní agendu ve Správě pojištění
  • Komunikace s externími a interními zákazníky
  • Poskytování konzultací a zajišťování metodické podpory týmu při řešení nestandardních požadavků
  • Přicházet s nápady na zefektivňování procesů a pracovních postupů Správy pojištění
  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč celou společností

Co od Vás očekáváme?

  • Min. SŠ s maturitou
  • Praxe na vedoucí pracovní pozici minimálně 2 roky
  • Praxe ve finanční instituci výhodou
  • Proaktivní přístup
  • Schopnost motivovat a dobré organizační schopnosti
  • Pozitivní přístup k lidem a odolnost vůči stresu
  • Znalost AJ výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Atraktivní a různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
  • Příjemný kolektiv
  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti, kterou je celosvětově největší pojišťovna
  • 5 týdnů dovolené, sickdays, flexibilní pracovní dobu, možnost 40% home office, Multisport
  • Bonusovou složku, cafeterii, výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty, po roce příspěvek na penzijní připojištění
  • Podporu vzdělávání a rozvoje
  • Dotovanou jídelnu v budově
  • Moderní a pohodlné pracoviště na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností.

Nástup:

Ihned - dohodou

Jak se ucházet o tuto pozici?

Své CV pošlete výhradně přes náš interní systém a tento link:

https://careers.allianz.com/job-invite/10228/

Kontakt

<h4>Mgr. Klára Abdelrahman Paterová</h4>

Mgr. Klára Abdelrahman Paterová

Ke Štvanici 656/3
186 00Praha
Česká Republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Nastavení cookies