• Centrála
  • Studenti a absolventi
  • Ke Štvanici 656/3, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Co bude náplní Vaší práce?

  • Tvorba a sledování čerpání rozpočtu IT a nákladů IT
  • Příprava a tvorba pravidelných i ad-hoc statistik a reportů IT nákladů
  • Sledování a analýzy využití finančních zdrojů
  • Likvidace dodavatelských faktur v oblasti IT nákladů a investic
  • Příprava a zpracování dohadných položek IT
  • Podpora při přípravě, realizaci a vyúčtování objednávek v oblasti IT
  • Tvorba metodických postupů v oblasti řízení nákladů IT

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání a min. 3 roky praxe / VŠ vzdělání, ekonomický obor výhodou
  • Základní IT background výhodou
  • Schopnost analytického a tvořivého myšlení, důslednost, rozhodnost, asertivita, samostatnost
  • Konstruktivní přístup a komunikace, týmová spolupráce
  • Přesnost, pečlivost, odpovědnost, flexibilita, ochota převzít zodpovědnost
  • Důslednost, smysl pro detail, odolnost vůči stresu
  • Orientace na zákazníka a cíl
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B1
  • Pokročilá znalost MS Excel

Co Vám nabízíme?

  • Atraktivní a různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
  • Fajn kolektiv
  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti, kterou je celosvětově největší pojišťovna
  • 5 týdnů dovolené, sickdays, flexibilní pracovní dobu, možnost 40% home office, Multisport
  • Bonusovou složku, cafeterii, výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty, po roce příspěvek na penzijní připojištění
  • Dotovanou jídelnu v budově
  • Moderní a pohodlné pracoviště na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností

Nástup:

Ihned - dohodou

Jak se ucházet o tuto pozici?

Své CV pošlete výhradně přes náš interní systém a tento link:

https://careers.allianz.com/job-invite/10226/

Kontakt

<h4>Mgr. Klára Abdelrahman Paterová</h4>

Mgr. Klára Abdelrahman Paterová

Ke Štvanici 656/3
186 00Praha
Česká Republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Nastavení cookies