• Centrála
  • Ke Štvanici 656/3, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Co bude náplní Vaší práce?

  • Organizace kalendáře přímého nadřízeného
  • Plánování, příprava a zápisy z porad
  • Příprava podkladů na schůzky s obchodními partnery a další ad-hoc související úkoly
  • Příprava statistik, prezentací a základních reportů
  • Administrativa služebních cest a plánování docházky v rámci oddělení
  • Příprava podkladů pro fakturaci dle vnitřních předpisů a následné zajištění zpracování faktur
  • Distribuce pošty (příchozí/odchozí korespondence, vnitřní oběh dokumentů)
  • Komunikace pokynů přímého nadřízeného jednotlivcům, oddělením napříč společností
  • Reporting a komunikace s obchodním partnery
  • Zodpovědnost za svěřené ad-hoc úkoly
  • Pozice reportuje řediteli externích distribučních kanálů

Co od Vás očekáváme?

  • Znalost MS Office
  • Minimálně základní znalost angličtiny (pro vyplňování reportů)
  • Schopnost dobře se orientovat v procesech
  • Dobré předpoklady pro zvládání složitější administrativy
  • Analytické myšlení
  • Časová flexibilita

Co Vám nabízíme?

  • Atraktivní a různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
  • Příjemný kolektiv
  • Spolupráci na IČO
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti, kterou je celosvětově největší pojišťovna

Nástup:

Ihned / dohodou

Kontakt

<h4>Mgr. Klára Abdelrahman Paterová</h4>

Mgr. Klára Abdelrahman Paterová

Ke Štvanici 656/3
186 00Praha
Česká Republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Nastavení cookies