• Centrála
  • Ke Štvanici 656/3, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Náplň práce

  • Vypořádání obchodů s cennými papíry a finančními instrumenty
  • Oceňování pozic, aktualizace interních databází
  • Kontrola a konfirmování obchodů s protistranami
  • Externí komunikace s depozitáři CP, protistranami
  • Zajišťování denní likvidity, zadávání plateb
  • Podpora pracovníků front office
  • Řešení nestandardních situací, vytváření interních reportů

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru nebo středoškolské vzdělání s dostatečnou praxí v oboru
  • Praxe na back office kapitálových trhů, zkušenost s vypořádáním zahraničních nebo tuzemských cenných papírů
  • Znalost produktů kapitálových trhů
  • Pokročilá znalost AJ – slovem i písmem
  • Pečlivost, práce v týmu, odolnost vůči stresu, flexibilita.
  • Analytické a komunikační schopnosti.
  • Schopnost se samostatně rozhodovat, zájem získávat nové zkušenosti.
  • Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word)

Nabízíme

  • Příjemné pracovní prostředí
  • Kulturu, v níž zaměstnancům nasloucháme a snažíme se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
  • 5 týdnů dovolené, 4 Sickdays, flexibilní pracovní dobu, možnost využívat 40% Home Office, Multisport, Bonusovou složku, Cafeterii, výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty, po roce příspěvek na penzijní připojištění
  • Podporu vzdělávání a rozvoje
  • Dotovanou jídelnu v budově
  • Moderní a pohodlné pracoviště na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu
  • Zázemí pro motorkáře a cyklisty

Nástup

Ihned - dohodou

Jak se ucházet o tuto pozici?

Své CV pošlete výhradně přes náš interní systém a tento link:

Kontakt

<h4>Mgr. Klára Abdelrahman Paterová</h4>

Mgr. Klára Abdelrahman Paterová

Ke Štvanici 656/3
186 00Praha
Česká Republika

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Nastavení cookies